Vad gör det om 100 år....


Theeenaa Tjeenaa!!

Idag så vaknade jag med ett bra humör... men jag vet inte riktigt vad som hände sen... det var inte fullt så bra. Har kännt mig på ett är-trött-och-orkar-inte-bry-mig-om-något humör... typ så har jag kännt mig så jag har typ gått omkring och inte riktigt varit som jag brukar (iallafall inte kännt mig som jag brukar) aja kännslor är konstiga, det har man ju konstaterat för länge sen!

Letade julklappar idag (igen) och det gick väll bättre än sist... men jag funderar över en liten sak som gäller det. Nu i dessa tider så är det ju lite ont om pengar (fattigt som jag är, men som ändå är rik om man gemför med dom som inte har nått alls) men det här med julklappar... Jag tycker det är jättekul att ge bort presenter till vänner, släkt och alla möjliga.. men det känns så "måste göra" som att man måste köpa något. Jag tycker det är mycket roligare att ge något som det finns en tankte bakom så om jag inte riktigt hittar nått bra då kan jag nästan skita i det. Fast samtidigt så vill jag ge nått så jag visar att jag bryr mig, för det känns som om jag inte ger nått så känner sig vänner och släkt så ouppskattade, att man inte bryr sig och massa sånt... Jag tycker att det finns så många andra sätt att visa att man bry sig, det behöver inte nödvändigt vara en sak man ger. Jaja...det är ju så det är... men jag bara funderar lite :)

Nu hade jag tänkt att baka en kladdkaka...frågan är om jag verkligen ska det...men det voooree såå gott! :D december är en jävla svullmånad xp Men ibland så ska man väll ha det så... Ska träääna som en tok sen efter jul å allt. Men det orkar jag inte tänka på nu... måste förbereda mig mentalt in för en saken xD...så tills vidare äter jag allt som är gott å som jag är sugen på (om jag lyckas ha det vill säga) x)



Låten hittade jag nyss på youtube... å jag tyckte att den var rätt bra så jag
slängde med den på bloggen också ;D Texten är bra bra x)


Ha det beeeest poooniiheest ;p


// LajsA ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0