ParDans & Skratteftermiddag!


Tjeenaa!

Idag var en rätt bra dag!

Vi hade dans på idrotten och der var kuuul ;p det var alltså olika typer av pardans! Jag dansade med en kompis som heter Anders å vi var grym.. haha ;) (jo men det är sant!)

Kan typ fortfarande inte äta på grund av min tandställning, så det blev ett glas jocie till frukost och till lunch så försökte jag mosa makaronerna lite extra... haha barnmat vore ju något för mig. Så lite hungrig är jag ju... min diet heter helt enkelt tanställnings-dieten ;p Åt soppa till middag i går och det blir det idag med.

Eftermiddagen var rooolig vi skulle labba x).. haha borde berätta så alla förstår... men det är nog ingen idé, för ni skulle bara "vadå vad är det roliga" för dom flesta onsdagseftermiddagarna då är jag så extremt trött så allt är kul! 

Jag trodde att dagen skulle bli huuur trååkigt som helst, men det blev rätt bra! :p

det är inte alltid vad man tror...


Jag är miss doktor-vitrock xD
en extremt dålig bild från labben... men lev med det!

 

// LajsA ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0