Bilder....lättare än ord ;)


Tjeeena ;)

Har varit lite dålig på att uppdatera... men nu är jag här igen! :p

Det har inte hänt så mycket... eller jo det har ju varit julafton! åh så har jag bara slöat hos papi :)
Tänkte beskriva det med lite bilder ;) ord kan bli så jobbiga...speciellt när man måste läsa dom xp höhö å jag brukar ju skriva rätt långa inlägg så nu är det lite variation här ;)


Här är det mucho snööö :p


Fotat från köksfönstret! VINTERLAND!!


Andra köksfönstert!! Granen som ni kan se... står inte där egentligen... asså min brorsa och hans kompis tyckte att pappa skulle ha en gran (vilket han inte har i år) så dom tog saken i egna händer å sprang in i skogen.... och kom tillbaka med den där...den lär inte komma närmre huset än så (den är rätt stor...) men tanken var ju göllig ;p


Bildkvalitén suger snusK...men här är en blid på granen som var hemma hos min moster! :)


Julmaten! ^^,Gott var det!


Snygga bordsplaserings -peparkakor som min moster gjort! :p


Suddig bild på moi! ;P tagen innan vi skulle iväg på julafton...den får avsluta bilderna :)

Så har det sett ut ungefär.... Funderar på att lägga ut lite bilder på julklapparna som jag fick...eller jag menar som tomten gav mig höhö x) men får se... vad jag känner för ;) men jag känner iallafall att julafton blev riktigt bra... Jag, min moster, hennes man, min bror, mormor och hennes man satt uppe till typ 4 på natten/ morgon å spelade två olika spel... haha lite kul var det... även om vi kanske alltid var så överens om reglerna.. haha xD men det var en rätt kul kväll!

Nu sitter jag här och är full på skumtomtar, popcorn å annat mojs... åå jag funderar på att ta en till vända till skaferiet...Mahaha jag är en tjockis! å just nu vill jag vara det xp

Allt för nu! ;)

// LajsA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0