Som katten Måns skulle sakt "Tyst med dig babbelbyxa" xD


Tjululu :)

Sovmorgon, sovmorgon och ännu mera Sovmorgon :D
Jag fattar inte att jag kan sova så länge som jag gör, två dagar i rad nu har jag sovit till typ 12 utan att vakna vid 8 och sen försöka somna om. Det är jättehärligt. men jag blir så förvånad när jag vaknar och så är kl så mkt.. aja det är jullov så det passar perfekt! :D
Så vad ska jag hitta på idag? (det som är kvar av dagen) Jag har ju duchat å det var precis vad jag behövde! bra jobbat där ;p Nu sitter jag å lyssnar på Markus krunegård, hans texter är jättebra! hans vampyr låt är jag typ kär i x) aja... Kan ju säga  det att det har snöat ännu mer... Min plan var att ta mig in till stan i morgon, men jag kanske bli helt igensnöad här :S haha nerrå det lär nog inte hända (får man hoppas)

Men som sakt tänkte ta mig in till stan i morgon, för på onsdag måste jag vara där, för då ska jag hänga med Anna till Klövsjö =D (hennes "riktigt" hem...eller vad man ska säga...hennes föräldrar bor där iaf) Det ska bli spännande!! har aldrig varit där vad jag vet xp Så mina planer för nyår är att vara där! Men innan jag drar dit så måste jag hitta nått å ha på mig! Få helt enkelt pressa mig fram på stan och armbåga en å annan... haha nerrå, tror inte att det är så mkt folk. Rean har ju hållt på ett tag nu... Så i morgon bär det av till stan men först så ska vi åka till nån doktor å kolla upp mitt sår, det har ju blivit mycket bättre men det kan alltid vara värt att kolla! Sen ska jag träffa en vän! Toppen kul :) ... sen blire nog att bara slöa hos mamma i väntan på onsdag! Funderar på att dra med mamma på bio, på nått vis... måste ju se luftslotet som sprängdes!! Har ju sätt dom andra två på bio så då är den tredje ett måste!

Nu blev det mycket babbel... men det är ju min blogg så jag babblar hur mycket jag vill!! Mahaha x) 


Att babbla mycket å sova läääänge! :D Mahaha


// LajsA

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha tack så mycket :D



haha jag håller med dej,, sova länge och babbla mycket är helt OKEJ ;)

2009-12-27 @ 19:40:15
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0