hahaha.... the end of the roliga.


Tjennaa Gomorgoon!

Är på skolan som vanligt... det är torsdag och ja det händer väll inte så jättemycket.

Har spanska om typ en halv timme (seeeg å vänta) juste min spanska lärare (som också är min handledare) hade ett litet snack med mig om att jag måste fokusera mer på spanska lektionerna och inte skratta så mycket... haha jag måste skratta, det bara lixom går inte att inte göra det, vissa ord låter så kul ;p. Samtalet var inte precis nån överraskning jag visste att han skulle säga det till slut, för jag vet om att jag inte är så bra på att fokusera på spanskan.
Det är faktiskt rätt svårt, det vore ju jättekul att kunna spanska men det går inte så bra... Få helt enkelt skärpa till mig! Måste ju lära mig något någon gång. Nu kom jag på en as bra idé!! att jag ska plugga spanska på jullovet, visst idén låter jättebra men ärligt talat kommer jag inte kunna hålla det känns det som, men jag måste ju... så den idén måste ta och bli verklinghet!

Dagen har ju precis börjat så allt kan ju i princip hända! ;)


På eftermiddagen så har jag TEATER!!! ♥ 


Paint! :D så här ser det typ alltid ut när jag har spanska! xp

måste väll bli lite ändring på det serious face on!
 ;)


// LajsA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0