Måndag med dans & Julklappsletande.



Tjeeenaa!! =D

Idag så har det varit skola som vanligt... men vi hade Dans på estetiskverksamhet! det var superkul! :D dans är as kul men jag tycker det är klurigt att följa koreografi, det känns dom om jag fokuserar mer på hur jag ska göra stegen än att bara köra på och inte tänka så mycket. Men det kändes som om jag lyckades rätt bra, kul var det iaf :) 

Efter skolan drog jag och Sara en sväng på stan för att hitta julklappar. Jag tycker det är jättekul att köpa julklappar till släkt och vänner, men det kan vara lite svårt att komma på vad man ska ge... fast om jag hittar något som jag känner att det här kommer den personen gilla då känns det underbart :) Men tyvärr så gick det inte så bra idag, men hittade iaf en liten julklapp till min lillebror.
Pappas och Mormors är redan klara och jag känner mig hel nöjd över det! :p Ska bli as kul att se vad dom tycker om sina julklappar... det är också något som är väldigt roligt, att se hur presoner reagerar när dom får en present, gillar personen presenten då har man ju lyckats å det är ju Helt Totalt Jävla As Grymt ;)

Men jag får helt enkelt leta vidare efter julklappar (har några kvar ju) ^^,


En eftermiddag med mycket letande... men typ inget hittande ;p


Nu ska jag fixa till nya lakan å sånt i sängen.... Synd bara att jag har en loftsäng, det tar det hela till en ny nivå när det gäller bäddning xD

// LajsA ♥

åå jusste mamma har bakat några lussebullar... jag måste dra mig mot köket ;)

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så mycket! :D

2009-12-07 @ 22:02:52
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, jag känenr igen det där med bäddningen... har samma problem. xD

2009-12-07 @ 23:01:36
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0