En tänkare....



Jag är väldigt trött!!
Det är kaos i mitt huvud, jag har en förmåga att alltid tänka så otroligt mycket, på allt mellan himmel och jord, på vad jag måste göra, på vad jag inte får göra, hur man ska se ut, hur tragiskt allt känns i världen, att det inte går så bra som jag vill, vad som ska hända med mitt liv, att människor kan göra så taskiga saker, osv osv... det är så sjukt många tankar, jag vill bara stänga av allt och sätta mig utanför allt och bara kolla på. Det är inte kul... det känns som om det är krig i mitt huvud mellan olika tankar. Jag tänker för mycket! önskar att jag kunde koppla bort allt för en stund.

It´s caos in my head!


//LajsA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0