En onsdag.....


Tjeeenaa tjeenaa! ;p

en ganska vanlig onsdag i mitt liv...

Vaknade vid typ 6 och tänkte "yes jag får sova i 45 min till" under dom 45 min så han jag drömma värsta sjuka drömmen. Jag drömde om... min morfar (som är död) en bil som krockat, en pojke som mördat sin syster, mamma som tänkte prata med pojken, jag som varnade mamma, pojken som började gå som en zombie och plötsligt började spy ur ena örat... asså det var det SJUKASTE jag drömt på länge! Vaknade och var lite lätt förvirrad och rädd xp
Sen fixade jag mig i ordning (lite väl länge) så jag trodde jag skulle missa bussen, men det gjorde jag inte. På bussen fick jag en kännsla av att jag aldrig ville därifrån, att jag kunde sitta där i evigheter och åka mil efter mil (varför kan jag inte ha den kännslan när jag ska åka långt?) haha aja... så när det bara var en hållplats kvar kändes benen som cement ja nästan hela kroppen kändes så... men jag kom av bussen som tur va.

På morgonen så hade vi ingen idrott så vi fick se en film som hade med nk att göra. Filmen hete "i elfte timmen" och handlade om klimatet m.m. Efter att ha sett en sån film så kan jag känna att allt är så hopplöst och att det inte finns gågot att göra åt det. Fast dom berättade ju om saker som man kan göra åt det... men ändå så känns det så hopplöst, det känns som om människor är för egoistiska för att inse att alla ska hjälpas åt. Jag vill inte ha den synen på folk.. för jag vet att alla inte alls är så egoistiska. Men det handlar ju om att bryta människors vanor och betenden... och hur lätt är det? det märker man ju själv när man ska sluta med något man gjort en längre tid eller hela sitt liv, det tar tid och det känns inte som om den tiden finns. Nu vill jag INTE sprida dåliga tankar om att jorden kommer att gåunder imorgon, men det känns så hemskt att tänka på det och alla borde börja fundera på det. För det man inte vet något om det kan man inte förendra men vet man om det då är det en bra början! :)

Sen blev det eftermiddag... å jag bli ju så sjukt flummigt trött och får skrattanfall när vi har långa lektioner på eftermidagen, så denna eftermidagen slutade med att jag krashade lite i golvet... och sen skulle jag visa hur en person ramlar och då slog jag huvudet i en stol (ett-noll till mig!... i dumhet >_<) haha.. men jag bara skrattade åt det ;p Men trotts mitt stutsande fram och tillbaka + lite snubblande, så lyckades jag jobba rätt bra.

japp så var min dag... kanske inte jätte vanlig (för ingen dag är den andra lik) ;D

men dagen är inte riktigt slut än... ska hinna med lite mer saker! :p men det fixar sig!!


Mahaha...


// LajsA ♥



Kommentarer
Postat av: Simone

Hejhej :D Vad gör du? :)

2009-12-10 @ 21:52:03
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0