Filmkväll.


Är hemma igen....
Hade film kväll med Sara, Anders och Christoffer i går kväll. Vi kollade på lite halv läskiga filmer 1408 och The mist. 1408 var rätt läskig så vissa stunder vågade jag knappt kolla xp The mist var inte så bra, den vara bara konstig och nästan rolig för vissa saker så bara så fult ut. Men kvällen var kul, tack till allihoppa! :)

Aja orkar inte skriva så mycket...varför ska man då blogga om man inte orkar skriva? det undrar jag... men jag skriver ett inlägg iallafall. Kan ju säga att jag är trött, men det beror på att jag inte gjort nåt idag mer än att pcka mina grejer och åkt hem...jag lär nog inte göra så mycket mer idag mer än att inga göra något alls.



En bild jag tog förra helgen.



// LajsA






Det kryper sakta fram... När jag bara vill glömma det,
kan tankarna inte bara FÖRSVINNA!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0