full faaaaart snart på stan! ;)


Tjeeenaa Tjeeena :D

Har nyss stuttsat ur duschen!

Idag så ska jag åka in till stan igen :) Jag ska träffa Sara!! Det ska bli jättekul :D och så måste jag såklart (finns ju nästan alltid nått som måste fixas) springa och fixa lite olika saker... som exempel lämna tillbaka en bok jag hittade som tydligen måste lämmnas till biblioteket idag! Sen så har jag fortfarande inga kläder till nyår... så det står också rätt högt upp på "att-göra-listan" sen har jag även hittade ett present kort på telia som går ut om några dagar så måste titta in där och kolla om jag kan hitta nått kul där ;p
Ikväll ska jag och mamma ääääntligen se Luftslottet som sprängdes... jag är jätteglad!!:D har sätt alla andra på bio så då måste jag se den sista! Jag måste hinna hämta ut biljetterna innan jag åker hem från stan idag!

Det är fullrulle ;) har alltid nått att göra!


Hittade en skön låt som jag stuttsar omkring till i mitt rum x)
med min Vampyr-Markus ;p

Nu ska jag forstätta stuttsa å fixa iordning mig :)

// LajsA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0