helgen, the break up & bla bla bla...


Tjenaaa å Gookväll!!

Nu är helgen nästan slut, men jag är inte ledsen för det :)

Jadu... vad har jag gjort i helgen egentligen?

Här är några bilder :p


Varit på julmarknad.... bilden får stå för den mysiga stämmingen som var där!
bilden är faktiskt tagen i en av alla gulliga små stugor på marknaden ^^,
 


Jag har lekt lite i PhotoFiltre <3 :) så nu har jag gjort slut med Paint! ;p mahaha


Lekt ännu mer i PhotoFiltre :D Själv så älskar jag bilden!! Jag kan vara busig...
...men min minsta lillasyster är alltid buuusigast! ^^,


åh så har jag datanördat... å så ovanligt...eh hmm *host* x) men men...
nån gång så ska jag hitta något annat intresse, så tills vidare å datanördar jag påå! xD

The end of the helg.... eller vänta innan jag gå och lägger mig så måste jag bara kolla in dagens avsnitt av julkalendern... Mahaha måste ju se om den är bra... å det tycker jag nog att den är ;)

Så jag säger Natti Natti till alla där ute i världen! (nu täkte jag lite väl stort...) ;p


// LajsA ♥



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha nejdå lisa, hela världen läser din blogg ;)

2009-12-06 @ 23:29:07
URL: http://mongoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0