Hos papi!


Tjululu ;)

Sitter hemma hos pappa nu!
Min pappa har gjort det så julmysigt i huset och direkt när jag kom in så fick jag en härlig julkänsla i hela kroppen :) Mormor och min bonus morfar är också här, så vi har ätit middag och jag har mumsat knäck + att pappas ena granne kom över med massa kakor.. haha jag känner att jag kommer bli en tjockis! x) höhö men bajsa snätt på alla dieter just nu!! xp det är jul och jag ska njutaaaa!! ^^, ååh det är lite svårt att förstå att det är julafton imorgon, det har gått så fort och det är inte alls samma kännsla som när man var mindre. Då var det en evighet tills julafton och man trode att det aldrig att tomten skulle komma, men känslan har ändrats endel och kanske inte till det negativa, den har bara ändrat sig helt enkelt. Den julen då jag insåg att kännslan inte var den samma det var nog den tråkigaste julen någonsin, men nu ser jag det på ett annat sätt. Det är ju trottsallt väldigt kul att fira jul, med kuligt folk, god mat, godis och en annan typ av mysig julkänsla ^^,

Nu ska jag väll kolla om det är nått kul på tv eller nått sånt :) Mer knäck lär det ju bli ^^,


Bilden är tagen för nått år sen från en av alla skoterturer :)

// LajsA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0