Julmarknad...


Tjenaaa Tjenaaa!!!

Det är freeedaaa!! :D happy!

Var på julmarknad efter skolan med några kompisar. Det var super mysigt!! ^^, Å eftersom min moste jobbar där så kom vi in gratis (ibland har man tur) Så jag han träffa min moster en kort stund. Det var kul för vi träffas inte så ofta. 
Jag hade egentligen tänkt hitta lite skojiga julklappar på marknaden, men det visade sig att mitt kort typ var tomt (huhu..) så då ringde jag å var lite sur på pappa (stackare... men han skulle faktiskt satt in pengar förra veckan) men så ringde han tillbaka och sa att han hade satt in pengar, då blev jag glad :) kände mig nästan lite borkämd när han sa att han fixat det...hehe men min pappa är bästaste ♥ :) Så nu när jag har fått pengar så ska jag handla julklappar!! :D Ska kanske åka in och gå på marknad imorgon också, fast med mamma och då kanske jag kan köpa nått kuligt.

Såså var det :) ikväll så blire mys å film tror jag ;p


// LajsA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0