Minnen...




Låten- Nomy - Hold your head up high

Jag tänker tillbaka på hur det var då...

Ibland dyker den där känslan upp...
Känslan jag inte kan förklara
det är inte mycket jag kan göra.
Helt plötsligt är den bara där
och jag vill inte vara här.
Det är för mycket att tänka på
jag vill bara lämna det och gå.
Jag sitter kvar och tänker ännu mer
men det är det ingen som ser.

skriven av Mig.


Bilden är tagen för nått år sen, (men jag redigerade den nyss). Det var ingen kul tid i mitt liv, men det känns skönt att veta att det kan bli bättre.

Det kan alltid bli bättre, det gäller bara att kämpa!


// LajsA



Kommentarer
Postat av: Sara

Lisa, jag tycker om dig, bara så du vet :)<3

2009-12-20 @ 16:21:50
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0