Rörd! (bilden passade inte in...men aja)


Jag kollade på Svenska Hjältar galan... å jag blev helt rörd av det, att det finns sånna människor som gör så bra saker för andra människor! Det är så otroligt bra, jag tycker det är as bra att visa sånt här i tv å i tidningar så att alla kan börja tänka på att alla kan göra något bara mod och viljan finns!

Just nu känner jag mig väldigt trött och nästan illamående (hoppas verkligen att jag håller på att bli spy-sjuk >_<) men sömn botar det mästa! (hoppas jag) Så det är snart sängen som gäller för mig!

Imorgon tänker jag ta sovmorgon! sådetså. känns lite dumt att vara på skolan halv 9, ha handledning i ca en halvtimme å sen inte göra något alls förens ett! å nu är det ju ändå snart jul å så...så att en liten sovmorgon borde man få ta sig (kan jag ju tycka) x)

ååh måste bara säga att jag tog min första klunk julmust idag! ljuvligt!! ^^, Mahaha jag ska suuupa mig full på julmust i år, det är ju såå gott (önska mig lycka till) xD


Visste inte vad jag skulle lägga in för bild... Så det blev den här! fixade till den i går :p

Bilden säger allt så jag behöver inte säga nått mer om den! ;) 


// LajsA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0