SkrotMorgon!


GooooooMooorgon!

Tisdag...

Jag började dagen med att åka med mamma till jobbet as tidigt, var i stan redan kl 7! :O
Anledningen till detta var för att jag skulle till tandläkaren... och nu har jag varit där. Resultatet är massa skrot i munnen. Lycklig är jag inte precis... men vill man ha snygga tänder så är det bara att stå ut. I längden så är det ju bäst att fixa saker på en gång så att man inte får nått jobbigt besked när man är typ 28, att man skulle fixat till tänderna för typ 11 år sen och att det är försent. Så bäst att få det fixat nu!

När jag gick från tandläkaren bort mot skolan började jag funderar... Jag funderade på om man får ut å resa med typ tandställning? för lixom gå igenom dom där sakerna... jag får en kännsla av att det skulle börja pipa och tänk sen, då kanske dom tror att man är en terrorist som tänker mörda piloten och kapa planet... haha inte alla som blir mördad av en tandställning, den terrositen som lyckas med det han måste vara desperat. Försesten det går nog inte att mörda nån med en tadställning, (hur skulle det gå till lixom?). Tänk vad konstiga saker som bara dyker upp ihuvudet. x)

Idag har jag svenska och engelska. Hoppas att det går bra på engelskan.. men det gör det nog :)

Ha en bra tisdag! :p


// LajsA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0