Sooovaaa.... "blodiga & obehagligascener"


GooooMorrron!!

Jag har sovit till halv ett denna underbara söndag! underbart! Det var jättelänge sen jag sov så länge så det var på tiden att det hände.

Igår kollade jag på "Hajen" den var faktiskt rätt bra må jag säga. Såklart blev jag rädd och dom varnade till och med för "blodiga & obehagliga scener" haha men det var inte så mycket sånt ändå. Men när dom varnar så där så förväntar man sig ju jätteäckliga saker. Fast "Blodiga & obehagliga scener" är olika från person till pesron och ibland undrar jag om det inte är nån jättekännslig person som skriver varningstexterna, för jag menar i vissa filmer så undara man var det var som var så "jätteläskigt".
Hur som helst så får filmen 4 av 5 hajfenor (med tanke på änmet) höhö ;) den var helt klart värd att se. Sen en liten detalj bara... den är ju rätt gammal så teckniken med hajen kan se lite weird ut x) annars var det bra! (Y)

Idag tänkte jag ta mig ut och röra på mig... typ gå en promenad eller nått sånt :) sen lär jag ju säkert dansa lite, min hemliga lilla syselsättning... Mahaha nerrå xp


Hej mitt vinterland idag går jag ut!! ;)
(bilden är från förra vintern... och det är inte riktigt lika mkt snö just nu men men..)


Ha en bra söndaaag! (även om dagen inte till hör favoriterna)



// LajsA ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhhhhh vad mysigt det ser utttt :o

2009-12-06 @ 19:33:35
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0