Stress på stan!


Har nyss kommit hem från stan (är hos mamma nu)

Vaknade as tidigt idag för att ta mig till nån doktor å sen in till stan. Var tvungen att gå upp halv åtta >_< och pucko som  man är så var jag nog uppe till 2 i natt (bra jobbat) men jag råkade fastna framför tv:n så det var inte lätt x) Men hos doktorn gick det bra iallafall! *tummen upp* sen åkte vi in till stan..asså jag, pappa och min lillasyster. När vi var framme blev jag avsläppt hos en kompis som jag överraskade... eller snarare väckte, fast lite överraskad blev hon nog ;p Så vi var hemma hos henne ett tag innan vi drog ner på stan. My friend skulle till tandläkaren så jag virrade omkring på stan själv ett tag... men när hon entligen var klar så ringde pappa å sa att han snart var klar ville skulle åka hemåt... ja så det bev inte mycket shopping för mig, mäst stress och trängsel bland massa folk! Fast det var kul att träffa vännen :) å jag hittade lite najsiga kläder men hann inte köpa dom -__- så jag hoppas att dom finns kvar på onsdag! (drömma kan man ju göra)

Jag funderar på om jag ska åka in till stan i morgon igen... men har ingen lust med det med tanke på att jag ska in på onsdag + att jag inte gillar att gå själv, det är så tråkigt!

Aja får se hur det blir... Nu sitter jag här och gör inte så mycket... Ska packa upp sakerna som jag hade med mig till pappa och sen ska jag packa om tills på onsdag. Något ska man väll göra imorgon om jag inte åker in till stan förstos ;)


stressig dag på stan!!!


// LajsA


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, fin bild! men träffa mig? :D

2009-12-28 @ 22:31:19
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0