Viktigt Filosofi-snack... och massa onödigt babbel!


GoooodMooorgon eller kanske gooood eeefteermiddag? xp

Vaknade nyss (eller aa för typ 30 min sen) blev rätt sent igår även om jag bara satt hemma å nördade vid datan så försvann tiden, men det var faktsiskt viktiga grejer jag höll på med... jag å Anna hade litet (eller aa typ flera timmars långt) filosofi-snack :) Det slutade med att jag gick och la mig typ halv fyra haha xp lite väl sent men är man ledig så är man och snacket var viktigt! :p

Nu sitter jag här och har väldigt ont i ett sår jag har på läppen (kommer inte ihåg om jag nämt det på bloggen tidigare... är ju rätt bra på att tjata om saker flera gånger) Det gör ont och jag kan knappt öppna munen, för såret sitter nästan precis i mungipan!
inge vidare.... Så jag ber till gud (typ) att fixa bort det!! religiös som jag är...eh *host* så lär det fixa sig! haha drömma går ju. Det lär säkert fixa sig men att gud skulle ha nått med det å göra vette fan xp

Nu borde jag äta frukost...men hur ska det gå till? det undrar jag... Det är nog inte meningen att jag ska prata eller äta...jag menar först så fick jag tandställning som gjorde det jobbigt å äta nå nu det här... å prata är det nog inte heller meningen att jag ska göra xD men jag pratar väll inte för mkt? haha jag kan se dom flesta jag känner himmla med ögonen xp Fast det finns dom som pratar mer även om jag kan prata en massa x)

Nu blev det ett långt inlägg iallafall fast jag tänkte att det skulle vara ett kort xD jaja det är inte lätt nar det är svårt...eller nått sånt xp


laddar upp en bild från i fredags! :D jag har fixat till den lite med mitt älskade PhothoFiltre ^^, mahaha
Jag gillar bilden!

// LajsA


Kommentarer
Postat av: Sara

Me likes a lot! :D

2009-12-20 @ 15:58:06
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: Anna

Filosofsnacket var bra. :) <3

2009-12-20 @ 16:12:24
URL: http://aaandies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0