Andledningen till varför....


Tjeenaa!!

Är hos Anna!! mahaha

Jag har inte orkat skriva nått inlägg, så det är andledningen till att det inte har hänt så mkt på bloggen. xp

Igår gjorde jag kladdiga chokladbollar, Anna lagade mat, sen var jag fjortis i nån timme... (varför vet jag inte riktigt, men om jag lyckades hammna på bild så får ni nog de den) ;p

Anna, jag & Annas kompis Carro kollade också på pelle svanslös julkalendern... typ nostalgi och jag måste säga att dom säger vääldigt mycket roligt som t.ex. "tyst med dig babbelbyxa" å ibland lät pelle svanslös som en pedofil (riktigt läskigt) xp

Idag är det den stora W-dagen (och ni får själva lista ut vad det kan betyda) ;)

Nänu ska jag nog snart sno Annas dusch! Mahaha x)


// LajsA ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0