Bakelsens besvikelse....


Tjeenaa Tjeenaa!!

LajsA is back on dah blogg ;)

Har inte blivit en liten video än... eller den är klar men det har varit lite tekninska problem med att ladda upp den, tyvärr :( Men det ska fixa sig!

Idag så var det skola som alla andra dagar...
men efter skolan så hängde jag, Sara & Anna i stan, vi orkade typ bara inte åka hem. Vi gick runt och letade efter julkalendrar på dvd, men vi hittade inte den vi ville se (Kaspar i Nudådalen) så om nån har den och är snäll så kan väll vi få låna den, då skulle vi bli glada (ska nämligen ha en liten nostalgikväll på typ lördag)

Så vi derv omkring på stan och försökte hitta nått ställe att äta på.. men jag hade bara 9 kr (fattig student som jag är...hahaha) sen drog Sara så då var det jag och Anna kvar.
Vi lyckades hitta ett fik, där köpte vi en skum bakelse? aja smakade typ socker...smaken var märklig men mysigt var det! ^^, Efter den skumma bakelsen så drog vi till Donken (hatar att säga så.. men orkar inte skiva hela namnet) Där åt vi varsin cheeseburgare... den var god!;p

Sen drog vi mot bussarna och åkte hem...


Måste ladda upp den... Sara är sööt ^^, jag ser ut som...eh en seriemördare haha xD


Den skumma bakelsen ;p
(föresten visst ser den fluffig ut...men den var ihålig... stor besvikelse)


Anna vill kyssa den skumma bakelsen ;p


ååh min smaskiga..bara min...MIN! Mahaha xD


Anna gillare! (tycker det är en snygg pose) :p

Min kamera i mobilen tar inga höjdar bilder vissa stunder... idag var en sån stund... men men ;p
ni får helt enkelt leva med det!


// LajsA ♥



Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha näe jag ser ut som en padda xD <3 du och anna är söta däremot :D jag åt btw inte på macdonalds... det blev max ist. x)

2009-11-24 @ 21:05:19
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHAHA!!! Alltså, det ser ut som att jag kollar i kors, gjorde jag det? XD <3

2009-11-24 @ 22:48:05
URL: http://aaandies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0