Det måste hända något!!!



Allt känns så tråkigt, jag vet inte riktigt varför... Det känns som om nått måste hända vad som helst, det känns så likadant... sitta vid datan, kolla tv, sitta vid datan.. samma samma.
Jag vet inte vad jag vill ska hända heller, men typ vad som helst... nått kul, nått ovanligt, nått kostigt, nått spännande... ja NÅTT!!
Ibland kan jag få den känslan av att något saknas, men jag kan inte sätta fingret på vad det är.
eller det kanske är det här som är det spännande, att komma på något kul att göra här i livet, något som jag värkligen gillar att göra, mitt stora intresse eller?

Fast egentligen så är livet inte så tråkigt, jag har ju underbara vänner, går i skolan, hittar på rätt mycket flummiga saker xD. Det är ju vad man gör det till, jag menar sitter man inne å bara klagar (vilket jag gör nu) så ändras ju inget och jag kommer bara gräva ner mig djubare och till slut bli en ganska bitter människa.
Men man kan ju i stället göra något åt det (vilket jag ska göra) :)

Sånna här dagar behövs väll också, annars så skulle inte alla bra dagar finnas!
 

// LajsA ♥


Kommentarer
Postat av: simone

Ja, nåt måste hända.. det är bara samma jämt :(

2009-11-18 @ 11:53:02
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Förstår den känslan, kände så i måånga år, vet inte varför det ändrades, men det är läbbigt :/

2009-11-18 @ 14:13:57
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Sawah

Usch, nu fick jag en dålig magkänsla. Känner mig som om jag sitter hemma och är bitter xD, men jag är faktiskt sjuk så det kanske inte gör så mkt. :)

2009-11-18 @ 15:56:40
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: LajsA

sawah så behöver du inte känna, är man sjuk så är man! Massa kramar till dig <3<3



2009-11-18 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0