Det var Robin Hood vi ville va!!


Tjeenaa!!

Idag så hände det nått väldigt spännande! (det gör det nästan alltid... men lite extra idag)

Vi hade idrott, men inte vilken idrott som helst... det var bågskytte! ;p

Det var första gången jag testade det, så det var spännande!

Här har ni några bilder!!


Andra gången jag sköt en pil i hela mitt liv, ååh det var så här det blev!! :D


Piltavlor och lite av Sara :)


Anna & Sara skjuuuteer!! :p


hahaha bilden bjuder jag på!


Vi var som Robin Hood!! höhö xp (fast Anna ser lite skeptisk ut)


Akta jag kan vara farlig... Mahaha xD eller aa ibland... eh väldigt sällan ;)

Bra jobbat tjejer!!

Så var idrotten för min del idag :)


// LajsA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0