Nu jävlar blir det ändring & bättring!


Tjeeeena!!


Hu när lovet snart är slut så tänker jag komma igång med å träna och sluta helt med godis och annat skräp (som faktiskt inte är så viktigt att äta egentligen) Det känns som om jag behöver en paus från allt sånt, har blivit rätt mycket godis på sista tiden. Jag ska också börja träna lite mer än vad jag gör just nu (vilket är nästan inget xp )
Det känns så mycket bättre när man börjar träna, allt går lixom lättare man blir piggare, orkar mer och ja det förbättrar mycket helt enkelt :)
Jag ska också börja äta bättre mat, iaf tänka mer på vad jag äter.
Det handlar inte om att bli smalast, såklart att det är kul att se bra ut, men vem har egentligen bestämt att man ska se smal ut? (modet är lite väl överdrivet ibland).
Det är mycket snyggare att se frisk och må bra. Nu låter det typsikt svenskt att säga att lagom är bäst men man gör som man vill och man känner bäst själv vad som passar bäst för just en själv. Sen snackas det så jävla mycket om olika dieter och massa annat, det är väll samma med det att man får prova sig fram och hitta med man gillar bäst. :p

Mål:

*Inte äta godis på 1 månad (till och börja med)
*Träna mer (ut och gå promenader... kanske en och annan jogging tur)
* Äta lite mer nyttigt.


hahah så får det inte se ut xD

Nu blire ändring och bättring!!

Sådetsåå!!


// LajsA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0