Plastkasse?


Tjeeenaa!!

ååh denna underbara lördagskväll... (nej jag är inte alls bitter) x)

Min tv hackar och 4:an funkar inte alls, vilket betyder att jag måste sitta och titta på dansbandskampen (ja för så många fler kanaler har jag faktiskt inte...tyvärr)
Måste säga att jag gillar inte dansbandskampen alls, det är trååkigt och alla band har namn som "Torsten Sven" och "Sture Stefans"... nej föresten jag glömde ju inget dansband utan Zzzzzz juste z:n Så då blir det alltså "Torzten Zven" och "Zture Ztefanzzz". Jag tycker bara att det är lite segt med låttitlar som "Måste ringa Carina" fast det är ju lite roligt på ett sätt att... inom dansband så verkar dom skriva låtar om allt! tex man är i mataffären och ska betala och kommer på att man glömmt ta en kasse, ja då kan man ju skriva en låt om det:

"jag glömmde ta mig en kasse
ja där nere på ica
där vi brukar fika
min hund den heter lasse
ja vart fan är min plast kasse"

(tänk det med lite dansbands feeling) mahaha skulle bli en hit!! ;p 

Kan sitta och skratta lite för mig själv när jag hör vissa låtar... men smaken är ju delad precis som.. eh aa skit samma... Vissa gillar det ena och vissa det andra... det är så det är!

hahah roligare än så här har jag nite just nu xD

Snart blire fiiilm-time :p

// LajsA ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0