Filmrecensenten LajsA tycker till!


Tjeeeena!!

Kommit hem från bion nu! :p

Filmen var bra, för er som inte sätt den eller den första så handlar den om en tjej som heter Bella som flyttar till sin pappa, Där träffar hon den mystiske Edward som hon blir förälskad i, det är ingen vanlig romans som bryter ut mellan dom två. Det är en sån där kärlek som man kan kalla för "förbjuden kärlek". Det är nått skumt med Edward och det visar sig att han är vampyr.
I tvåan så får man se Edward lite mindre för han ger sig iväg, Bella blir helt förkrossad och gör allt för att få se honom igen... vilket leder till lite galna saker...man får även se nån form av Vargdjur ;) 
(haha en väääldigt förenklad resumé)

Jag tyckte filmen var bra, det var mer action i den än var det var i Twilight och det gjorde det hela spännande.
Så gillade man Twilight så ska man helt klart se den här! fast jag måste medge att det pratas så mycket om filmerna och att dom ska vara jättebra, men jag tycker inte att dom är så jätte speciella. Dom är helt klart bra filmer men helt såld på dom är jag inte. Jag har väll bara inte riktigt fasnat för dom så mycket. Men för mig så har jag såå många filmer som jag tycker om så det är lite svårt att välja nån riktig favorit.

Jag tycker i alla fall att ni ska kolla på filmena (både Twilight & New Moon)
man vet ju inte, dom kan ju passa just dig :p

Du har ni fått min åsikt...Mahaha ;p


Filmrecensenten LajsA tycker till! Mahaha ;p


// LajsA ♥


Kommentarer
Postat av: emms

as bra! väntar på Eclipse :D

2009-11-22 @ 22:44:09
URL: http://emmsemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0