Hemliga julklappar & Mascara överallt.


Tjenare Tjenaa!

Måååndaaag! Helgen slut, inge mer sova, inge mer tare lungt... Det är helt enkelt en ny vecka! med nya möjligheter och blablabla...

Denna dag började med...
Att jag vaknade... och så var dagen förstörd, nejdå så bitter ska jag inte vara. Men jag vaknade iallafall, försökte leta fram några kläder att ha på mig, lyckades väll sådär (jag menar inte att jag gick halft utan kläder, bara att jag kanske inte hittade just dom jag ville ha) aja... jag satte upp håret i en slarvig hästsvans och gick och tog på mig krigsmålningen (sminket.. mahaha) När jag skulle fixa mascaran så nös jag så all mascara hamnade nån annanstans än vart den skulle (toppen). Sen gick jag till bussen... låter det inte spännande så säg ;)

Väl på skolan så hade vi handledning och vi bestämde (eller våran handledare, som är en rolig spanjor som man ibland inte fattar vad han säger och det gör ännu roligare) bestämde att vi skulle ha som en liten julklappsutdelning innan jullovet... fast en hemlig. Detta innebar att vi skulle få en lapp med ett namn på någon i gruppen och utan att säga det till någon så ska vi köpa en liten julklapp till just den personen man fick på lappen (tydligare än så kan jag inte förklara) ;p Nu undrar jag vad jag ska hitta på för julklapp till den jag fick... hmm jag kommer alltid på nått ;) 
På esv:n så skulle vi ha dans, men läraren var sjuk och den läraren som skulle hoppa in kunde inte heller så dansen blev typ inställd... men det hindrade inte mig från att dansa... Mahaha!! xD
Jag ock några till stannade kvar och dansade ändå, dock så var jag kanske inte så bra på att dansa... men skiit samma, kul vare! ;D

Nu lyssnar jag på Backyard Babies! Helt Totalt Jävla As Grymt!



Backyard babies!! Den coola till vänster är Dregen, han är min bejb ;p
Mahahah...

I Nästa inlägg så kommer det kanske finnas med en liten video över dagens underbara ögonblick ;)
missar ni det så... aa missnar ni det xp


// LajsA ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0