Mysig helg & gigantsika fiskar!


Tjeeenaa!!

Jag vet... jag vet... dålig upptadering, men så kan det bli ibland.

Jag har varit hos Anna hela helgen, vi hittade på inget och lite allt möjligt. ;)
På lördagen dök Annas kompis Carro upp och vi tog en liten promenad till Coop för att handla. I affären så verkade det vara extrapris på gigatiska fiskar, för nästan alla hade en stor monsterfisk i kundvagnen och det såg lite kul ut. En sak vi konstaterade när vi var klar på Coop var att osten var jävligt dyr och det var bara en halva av en ost. Aja alltid lär man sig nått.
Igår (alltså Söndag) så var det en underbar dag (för att vara en söndag) Jag & Anna var på Winnerbäck! Det var kallt för vi var i en ishall, men det var sååå bra endå! När alla människor vara nära blev det varmt, jaa all kärlek till Lasse gjorde ishallen till en bastu.. ungefär ;) Lasse har en sån underbar röst, jag blev typ lite kär i stunden när han pratade. Han har en sånn röst så när han pratar så vill man bara lyssna. Sen skriver han vlädigt bra texter!

Sitter här och lyssnar på hans musik, det känns så mysigt och nån gång i mitt liv skulle jag vilja träffa honom.
För han värkar vara en sån härlig person :)

Nu ska mami hjälpa mig att färga håret! sen ska vi kolla på film och äta popcorn ^^,


"vi röker på & snusar... men jag  har INGE snus!" hahah xd
(bilden åtexten är till dig Anna) Mahaha å killen i mitten är min! ;)

Lars Winnerbäck!! :D (en extremt dålig bild från konsären)


Idag snöade... Om jag ska vara ärlig så är det mysigt ^^,


Klart slut!


//LajsA ♥

ps. Julpyntet är framme, jag har lyssnat på jullåtar, julkalendern börjar imorgon x) Snart är det jul!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååååh, vad snäll du är. :D:D:D Jag vill ha Martin !XD

2009-11-30 @ 20:37:33
URL: http://aaandies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0