Lovet!


Tjena Tjena :)

Jag har tänkt lägga ut lite bilder från lovet i Stockholm och nu har jag äntligen gjort det ;p

Enjoy! ;D 

 

Plattan (T-centralen) by night ;)


Jag :) Sorry för den dåliga kvaliten när det gäller kvällsbilder.. men mlobilen är inte bra på sånt.


Träffade Jossan en underbar kompis, Vi har alltid så himla kul :D (Jag är ju också med på bilden) ;p


Jag å Jossan gick en liten sväng i gamla stan, det är så mysigt där ^^, coolt att det är så gammalt.


En bild jag tog för att det såg så fint ut :)




Promenad med Rex! :p


Bild jag tog när jag rasta vovve ;D


Rex undrar nog vad jag håller på med ;p


Höst! ^^,



Löööv :)


Rex letar godis som sitter fast i trädet ^^,


Annorlunda sätt att ta kort ;p


Var på Opera för fösta gången!


Fotat hos mormor... Spooky :O


Denna bild får avsluta bildvisandet för den här gången :)

// LajsA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0