En intressant natt...


Gomorgon Gomorgon!

Jag har varit vaken ett tag nu... kvällen gick rätt bra, dom somnade till slut (efter en hel det pratande å stutsande i sängen) Sen sov dom nästa hela natten, vaknade bara en gång.
Jag låg och tänkte på massa saker så det var svårt att slappna av och sova. Tiden gick as sekt, kollade på kl och insåg att jag knappt lyckats sova 2 h när jag kollade på kl första gången. Kan bara tänka mig hur det skulle bli om jag skaffade barn... skulle man ens få sova? ligger å tänker på om dom sover, om dom vaknar, om dom drömmer, om dom skulle vakna å gråta. Ja det finns hur många tankar som helst som snurrar runt när man ska natta små barn. Det bästa är nog att ta det som det kommer och inte oroa sig i onödan :) (försöka iaf)

Måste bara berätta en sak, när jag väl lyckades somna lite så hade jag en så sjuk dröm. Det var jag och en kompis som skulle gå på stan och hela tiden så träffade jag folk jag kände och dom parade om massa saker. Sen dök en galen hund upp och jag var tvungen att fly. När jag lyckats fly så träffade jag mamma och berättade om hunden, jag sa att vi skulle låsa alla dörrar men mamma bara "nejdå det är ingen fara" men hunden dök upp och bet mamma så hon blev smittad och blev galn hon med. Hon tog fram en kniv och sa att hon skulle spika upp en tavla med den, jag påpekade på att man inte använder en kniv till det.
hahaha xD det finns inga gränser över vad knäppa saker man kan drömma (och det här var inte den konsigaste jag drömt) xp 

Japp så var man natt... spännade xp

Nu ska jag go och se till att alla gulliga barmn är snälla mot varandra :p


// LajsA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0