Fiskpinnar & lite tandläkar-fobi.



Jag är hos Emis och vi har nyss käkat fiskpinnar :p

Idag var jag hos tandläkaren >_< det är nog det värsta jag vet... jag gick upp för trappan upp till våningen där tandregleringen ligger, ju närmare jag kom ju mer kände jag lukten av tandläkare... det luktar på ett speciellt sätt och varje gång jag känner den slår hjärtat lite fortare. Jag blir nervös, får typ mini ångest och vill bara springa därifrån. Jag har inga bra minnen med tandläkare... dom drar, sliter, trycker och det känns bara jobbigt!

Men det gick rätt bra idag, trots min lilla tandläkar-fobi xp
snackade mest om vad dom skulle göra med mina tänder, som tydligen inte ligger där dom ska och det ska rättas till (hjärtat slår hårdare av bara tanken!!) >_< 

Aja NU tänker jag inte skriva mer om det . Slut ;p

Jag å Emis ska hitta på något kul nu... Men vet aldrig vad det kan bli... men kul blir det nästan alltid =D


// LajsA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0