Fredag & Fina leggings


Tjjenaa Tjeenaa! ;)

Denna underbara fredag började bra bra med att jag var ledig! Så jag vaknade typ 11 och helt spontant så bestämde jag mig för att ta 12 bussen in till stan. Det blev till å skynda sig men sen när jag väll kom in till stan så gick jag till skolan å käkade lunch (i mitt fall frukost) med lite vänner på skolan, det var nice å träffas lite innan helgen. Efter det så drog jag å en vän till H&M å köpte ett par vääldigt snygga leggings (som jag nästan blev kär i) Så nu är jag typ helt pank... Oftast så är det mycket månad kvar i slutet av pengarna ;p

Yes så har min dag varit hitils :p Vad jag hittar på senare har jag ingen aning om just nu. Men jag har en liten box med Ghost Whisperer så det kanske är så att jag kommer mysa i soffan å kolla på några avsnitt ^^,


Väääldigt bra serie!!


//LajsA ♥


Kommentarer
Postat av: Sawah

åh men gud! jag sa fel förut... det är ju jennifer love hewitt som anna är lik! :o

2009-11-20 @ 19:22:07
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: Jiffi

HÅller med! :D

Ghost Whisperer är jätte bra :3

Ser på det varje vardag (:

2009-11-20 @ 21:00:22
URL: http://jiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0