Helt snurrigt!!



Jag blir tokig!

Jag vet inte vad jag ska säga för att du ska förstå, det finns inget jag kan göra mer att vara ärlig.
Det är ju bättre att sanningen gör ont än att man ska ljuga och leva med en lögn som kommer komma fram till slut (och då kommer det ändå kännas värre).
Jag känner det jag känner och du känner det du känner, det är så det är, hur jobbigt det än känns så är det så :/ Jag gillar inte att göra folk illa, det är inget som jag njuter av. Det gör ont i mig när andra mår dåligt, men man kan inte göra massa saker bara för att vara snäll. Man måste lyssna på sitt eget hjärta också.

Allt går bara runt runt... det blir ingen ordning.

ibland kommer man till den punkten då man måste välja och jag gjorde mitt val
och nu är det så det är. Så klart känns det tomt, men det är väll så det känns när
kontakten försvinner mellan oss.

Vad mer kan man göra?


Jag vat tvungen att skriva av mig... så många tankar i huvudet just nu!


// LajsA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0