Ibland så händer det....


Tjjenaa!!

idag hade jag nog en liten turdag!

Det gick bra på spanskan, på teatern så gick det också bra.. men framför allt så var det jättekul! :D
När jag skulle hem så hann jag precis med bussen som jag trodde att jag missat.
Det första jag gjorde när jag kom hem var inte att sätta mig vid datan (som jag alltid brukar göra) jag började städa!! Städade nästan överallt i mitt rum och löste ett svårt trassel-pussel av sladdar vid min tv, sen jobbade jag lite på några skolarbeten.

Det händer inte ofta att det händer... men när det väl gör det så känner jag mig så nöjd över mig själv! :D
*klappar mig själv på axeln* ;)

Nu kanske jag ska belöna mig själv genom att kolla på lite film & äta popcorn! ^^,

Fotot har jag fotat...

Imorgon ska jag vara i stan å flumma efter skolan...med Sara!
I helgen ska jag vara i stan å flumma med Anna ;p
På söndag är det Winnerbäck!

Mahaha!! det här kommer bli kul :)


// LajsA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0