KlantLajsA...



Tjeeenaa!!


Sitter nu på min nya och extremt sköna datastol! :p
men vägen för att nå till resultatet var lång.... Det är en ikea stol vill jag säga å det innebär ju att man får fixa ihop den själv. Jag var inte så bra på det, råkade nämligen sätta in en skruv där det inte skulle vara nån skruv... så den fastnade där och jag fick inte ut den klantig som jag är xp ibland så lyckas man inge vidare. 
Mamma är däremot expert på att fixa sånt.. så efter ett tag såg fick hon ut den! x) 

Stolen är enormt skön... Min gamla höll på att gå av, så jag väntade bara på att jag skulle hammna på golvet xd men nu slapp jag rammla och slå ihjäl mig.

Tummen upp på det!!


ååh så vacker den är... eh skön om inte annat! :p


// LajsA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0