Kvällen igår!

 
Tjeeenaaa!!

Nu är jag hos mina gulliga små kusiner och är barnvakt :) min pappa och lillasyster är också här. Det är kul att alla barn (3st) kan ha kul xD det är kul för min att pappa är här så man inte är helt själv med alla barn.

Nu kommer liten update från igår!
Det var jag, födelsedagsbarnet Emis och 3 andra vänner :) Vi käkade go mat, gick ut och flummade i en lekplats sen gick vi till ica å skulle köpa mer cola. När vi skulle gå från affären så vad det en kille som nästan körde på oss med sin bil, bilen var till salu så vi skrev upp numret å tänkte ringa han senare ;p haha fast det glömmde vi helt bort.
Vi kollade på en as vidrig läskigt film, den hette Friday the 13th (så passande) xp Det hanlade om ett campingställe där det hade hänt kontiga saker och flera hade försvunnit där ifrån. En skum människa levde där och han gick omkring och dödade folk som kom dit bland annat med en stor kniv som han stack igenom folk...  
Den var hemsk å vi satt faststelnade å kunde inte röra oss och mot slutet av filmen så satt vi och skrek som om det vore en fotbollsmatch å vårat lag höll på att förlora. Helt galet! vi skrek som om det var vi som var med i filmen xD Som dom flesta skräck så slutade den hel konstigt... å man fick inte riktigt veta om dom i filmen örevlevde eller inte.

Sen hade man en kännsla av att den hemsak människa (jason) skulle komma å sticka en stor fet kniv i oss... läskig kännsla... men han dök inte upp (som tur va) xD haha


Nu ska jag barnvakta mera!!

Ha det bäst!


// LajsA ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0