Lite mysigt på en torsdag...


GodKväll GodKväll!

Här sitter jag å kollar beck fast jag sitter vid datan (blir mer lyssnar på beck då, ser inte tv:n) hehe, jag gillar beck-serien rätt mycket, har varit jätte besatt av dom förut å nu kan jag dom flesta repliker i vissa filmer.. haha ;D
Är ledig imorgon så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Sova lär jag ju göra, men sen? aja jag kommer alltid på något. Just nu är jag faktiskt rätt trött så jag kommer nog inte sitta uppe allt för länge i natt.

Fixade lite kvällsfika för jag kände mig så hungrig ;) skiter i alla dieter just nu (förutom mitt lilla godislöfte)
Jag var hungrig å det där var gott! ;p Så varför inte äta?


2 st mackor men smaskigt pålägg på å ett glas proviva svartavinbär ^^,
funkar rätt bra som kvällsfika :)
 


// LajsA ♥


Kommentarer
Postat av: simone

Åhgud vad mumsigt du ;D



sv Tack så hemskt mycket, vad snäll du är :D Hoppas du sover riktigt gott! Kramar :)

2009-11-19 @ 23:43:55
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0