Mycket-å-göra-helg


Tjeennaa!!

Jag har tänkt att lägga ut ett videoinlägg men eftersom jag inte har youtube så kan jag inte ladda upp några videos.. så jag får ta och fixa det ;p
så det får bli ett vanligt inlägg x)


jag måste lägga mig tidigare än vad jag gjorde igår (fast igår blev det extremt sent) xD

I morgon är det fredag!!
och det verkar som om det här kommer bli en "mycket-å-göra-helg" ska på ett litet födelsedags party i morgon och sen på lördag måste jag ta mig ut to the contryside ;) till min moster för jag ska vara barnvakt hela kvällen å natten. Så det är väll söndagen som kommer bli en lugn dag. Tråkigt att jag inte får ha min sovmorogn :( men sova är ju överskattat det kan man ju göra senare i livet.. haha xD

ska dessutom till ögonläkaren imorgon, japp ska bli spännade å höra vad dom säger.


en cool bild från dagen då vi hade orientering xp
det är ju en cool dag imorgon... så jag tyckte den passa in höhö xp


// LajsA ♥



Kommentarer
Postat av: Nelly <33

Hörre du, vi kanske kan ses en liten stund på söndagen?.. Jag sover väll länge eftersom jag ska på fotbolls festen på lördagen men kanske på eftermiddan? =) <33

2009-11-12 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0