Snö, en åsikt & helt underbart.


Fredag!!

Me like it!

Det är fredag igen, det går väldigt fort... veckorna bara far förbi. Men det är skönt att det är fredag jag gillar det :) helt underbart!! ^^,♥
Det är massa snö ute, mest slask här i stan men hemma hos mamma ligger det som ett vitt täcke av snö. Jag undrar hur mycket snö det är hemma hos pappa?... Snön är fin men jag gillar inte att det ska vara så kallt, inge vidare att så och vänta på bussen när det är svinkallt!

Apråpå bussar så blir jag as irriterad när bussar inte håller tiderna, det händer väldigt ofta att dom är sen när jag ska åka till skolan... och ja överhuvudtaget när man ska nånstans. Det är okej om det händer ibland men blir det för ofta (vilket det är) så blir jag såå irriterad!!!. En annan sak är sura busschafförer, varför ta ett sånt jobb där man måste träffa mycket folk om man är sur hela tiden, Jag tycker att har man ett jobb där man är bland mycket folk då måste man vara trevlig. Alla kan ha en dålig dag men jag tycker iaf att dom som ha ett sånt jobb får försöka vara trevlig ändå!

Nu ska jag inte låta arg, det är inge kul. Det är fredag och jag är GLAD :D

ha en bra helg allihoppa!!! :)


// LajsA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0