Sovmorgon, biljetter & En lycklig ryss!


Tjeenaa!!

Har inte hunnit skriva något idag, fast jag varit ledig.. har haft fullt upp ;p

Jag vaknade typ 10:40 och blev helt chokad att jag sovit en hel natt utan att vakna, aja skönt var det! Gick upp och åt frukost, kollade lite på tv och tog ett hääärligt bad ^^, ♥ 
Sen kom jag på att jag måste städa bort kaoset i mitt rum, ränsade till och med lite i garderoben. Jag hittade ett par rosa leggings och en tröja som jag inte trodde att jag hade, kul att man kan hitta lite gammla saker som blir som nya igen när man glömt bort dom.

Runt tre drog jag in till stan och träffade en vän. Det var skoj...ååh kan ni gissa! Vi köpte biljetter till Winnerbäck! Måste bara säga att jag inte har lyssnat på han så länge, men vissa (eller dom flesta) texterna är helt grymma och min musiksmak är rätt bred...
Så jag lyssnar på det mästa! dock inte dansband å typ opera. mahaha!
Efter biljettköpet så drog vi runt på stan. På H&M så tog vi det fulaste vi kunde hitta och provade det... haha det var kul. Jag hade på min en tajt röd tubklänning, lila leggings och en kostig pälsjacka och jag kan bara säga att jag såg typ ut som en hora från typ Polen. (Har inga bra bilder på det..tyvärr)

Dagen var kuuul :) ♥


My friend Anna ser ut som en överlycklig ryss! ;D

Måste bara säga att päls är läskigt, såg en väska som såg ut som ett gulligt djur, tur att det var fuskpäls
Hatar riktig!! Päls ska sitta på levande djur och INTE på människor!


// LajsA ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad vacker jag är. XD

2009-11-18 @ 22:35:22
URL: http://aaandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0