Typ Porrkväll...


Tjeeenaa!!

Vill egentligen bara säga go natt å sova, men det går inte för jag är i skolan. Sov inte mycket i natt Var hemma hos Anna med Sara å Frida, vi hade "skräckfilmskväll" men filmerna vi tänkte se (dom riktigt läskiga) dom funkade inte :( så vi sprang ner på macken å hyrde några andra.
Det dålda temat på filmkvällen visade sig vara typ porr (aa så var det) för i typ alla filmer så handlade på nått sätt alltid om sex (jag menar verkilgen på alla möjliga sätt) xD

Ska inte gå in på några detaljer xp men kul var det.... å rätt snusk xp
Lite senare så stormar två av Annas killkompisar in och vi blir as rädda å skriker... hahah xD helt galet! Sen så lyckades vi kolla på en av dom filmerna som inte funkade (men den funkade på datan) och jag somnade lite då och då. Filmen var skum och efter den så log vi och prata as länge... frida pratade i sömnen xp

Jag kommer inte riktigt ihåg när jag somnade, men kanske typ vid 3/halv 4... höhö vad kul dagen kommer bli! xp

På natten ska man sova, fast jag är inte så trött som jag trodde jag skulle vara... men tröttheten lär väll dyka upp senare.

Kan bara säga att det är värt att vara trött om man har haft kul!! :D


// LajsA ♥



Kommentarer
Postat av: Anna

Du, detta ska göras om. Hehe!

2009-11-12 @ 11:01:34
URL: http://aaandies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0