Update...


Tjeenaa!

Jag skrev ett inlägg som hete "Nu jävlar blir det ändring & bättring" för typ en vecka sen å jag vill bara göra en liten update om att jag nu inte ätit godis m.m på nästan en vacka (yeey me!! ;p ) Men träningen har väll gått sådär, har inte gjort så mycket som jag borde ha gjort (men så kan man inte tänka, gjort är gjort... får helt enkelt tänka mer på det ifotsättningen)
Så ligger det till ;p

Egentligen så känner jag mig lite tråkigt som inte äter godis m.m men en paus då och då är nog bra :)
jag kan ju sitta å äta frukt när alla äter godis xp ne men jag ska inte underskatta frukt det är hur gott som helst!! :D

Nu önskar jag mig ett gymkort och en pt (personligtränare) ;p i julklapp, sen så kommer jag inte vara en segis längre!!


// LajsA ♥


p.s jag låter nästan som en viss bloggare (vissa kan säkert lista ut vilken) xp men det är det inte meningen att det ska vara... It is me.. It´s al about me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0