Det är inte lätt att hitta rätt.

Tjena!

Jag har jobbat lite med mitt Nk arbete (nej jag menar inte gallerian NK i Sockholm) xp Det har gått hyffsat bra, gick dåligt i början men har skrivit lite mer iaf. Jag gillar inte att söka på google, man får ju oftast upp massa saker om massa annat än det man vill ha. Det är störande.. men jag får väll öva till slut så lär jag väll bli bra på det med.
Vad ska jag hitta på nu? hmm.. jag har ju missat att gå promenaden.. men nu känns det lite väl sent, tycker jag så jag stannar inne :) kanske ska läsa lite mer i min konstiga men roliga bok? :p
Aja man vet aldrig vad jag hittar på ;p


Det där med att hitta info är då inte lätt!


// LajsA ♥



Kommentarer
Postat av: Sawah

Jag trodde inte NK fanns i Sockholm? Är du säker på att du inte blandar ihop det med Strumpholm nu?

2009-10-13 @ 22:58:09
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: LajsA

Jaja jag är inte kung på att stava! det finns annat jag är bättre på ;p

2009-10-14 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0