Tankar som fastnat

Tjena!

Sitter inne och funderar lite. Jag undrar hur vissa saker bara blir som det blir, en sak som känndes så bra i början plötsligt vänder och blir något annat. Den härliga känslan som man hadde som sen plötsligt försvann och jag står där och undrar hur det blev så. Vad var det som gjorde att det blev så? Människor är människor och ibland så funkar det inte. Men har man en gång kännt något för en preson då borde man ju kunna få tillbaka den underbara känslan igen...eller? Känslor som går upp och ner, vad menas med det?
Jag får lixom ingen ordning på tankarna ibland, allt blir en stor smet och det är för kletigt för att ta sig ut eller som ett tuggumi som inte vill lossna. Jag fortsätter att fundera och vem vet lösningen kanske är närmare än vad man tror.



Det här med känslor är inte lätt....


// LajsA ♥


Kommentarer
Postat av: andrea

Hejhej vilken fin blogg du har, allt bra med dej? :)

Ha en trevlig helg! :)

2009-10-17 @ 15:45:29
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: LajsA

Tackar så mkt :p

Allt är bara bra med mig

Ha en trevlig helg du med! :)

2009-10-17 @ 16:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0