Welcome back to the circus!

Tjena!

Måndag igen då och Welcome back to the circus (skolan) xD... Dagen har varit sådär inte precis den bästa, kan jag ju säga. Började med att vi hade estetiskveksamhet och jag har musik. Vi är indelade i grupper och vi ska lära oss spela en låt tillsammans, det gick inge vidare fast lite kul var det. Sen så skulle jag komma in på datan på skolan för att hitta min naturkunskaps- uppsats men det var något fel på datorn så jag hittade den inte :( och så fick jag ont i magen efter lunch. Jag provade att gå in på datan igen och då gick det.. som tur va!
På matten så kunde jag inte koncentera mig och jag som verkligen behövde jobba.. det var inte lika kul.

Men sen hände det något... När jag kom hem så blev jag jätte trött och la mig på soffan i mitt rum och läste lite sen typ somnade jag, vaknade när alla kom hem från jobbet/ dagis. sen gick jag ut på en långpromenad var nästan ute och gick i en timme, när jag kom hem igen så satte jag mig ner och gjorde matte. Allt detta hände innan jag satte mig vid datan, jag brukar hamna vid datan direkt när jag kommer hem, men inte idag... det var lite skumt men rätt bra trotts att det kändes som allt gick dåligt idag så blev det lite bättre.

Det är nog inte många som orkar läsa allt.. men jag var tungen att skriva av mig ;)


Skum bild... så jag tycker den passar in xD



// LajsA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0