ååh så jävla lyckligt... xD

Gokväll Gokväll... eller vad man nu säger ;p

Jag suttit å kollat på en käleksfilm. Det jobbiga är att allt är så himmla bra hela tiden (nu undrar ni säkert hur något som är bra kan vara jobbigt) Jo för i alla filmer som det är kärlek i (som det ju är i dom aldra flesta) så är det en tjej som har ett jobbigt liv eller aa det brukar inte gå så bra i början. Sen rätt var det är så dycker han upp den charmiga "prinsen". I vissa filmer så inser inte tjejen hur bra han är... bla bla bla so dramatic... Det händer ju i verkligheten, men i slutet av filmen så hittar dom varandra och allt blir så underbart...
Så då sitter man där å känner hur man nästan blir kär i dom som är kära... so lovely >_< Ne men det jag menar är att det slutar alltid lyckligt ALLTID!
Japp... visst är jag avundsjuk, vem skulle inte vilja ha det så?

Eller det är nog så att jag inte riktigt är på humör för sånna filmer även om det är underbart att se några som verkligen gillar varandra, trots att det bara är en film men det är ju hela poängen att med filmer att man ska känna något.

Efter att en viss sak inträffade så kan jag inte låta bli att tänka... Hur otroligt skönt det vore om livet var en romantisk film, då allt slutar lyckligt...



...å så levde dom lyckliga i alla jävla dagar! (haha.. nej jag är inte bitter) ;D



// LajsA ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0