LajsA rules with the fetVolvo.

Tjeeenaa!!

Vet ni vad vet ni vad...? :p Jag har KÖRT BIL!! Första gången i mitt liv... haha xp Det var as mega kul :)
Vi (Jag, pappa å lillasyster) skulle åka till kyrkogården för att sätta ljus på graven och göra det lite fint. Sen åkte vi vidare och helt plötsligt så säger pappa " Vill du köra" jag bah "jaaa, fan vad kul"  Så jag satte mig framför ratten och det känndes very cool ;p haha
Jag körde på en grusväg (eller aa lerväg, det var rätt blött) Det gick bra, lärde mig lite baisc saker som att köra framåt (ååh surprise xD ), bromsa, lägga i ettan och vända. Jag tyckte det gick rätt bra, körde inte ner i diket iaf ;p

Jag vill köra mer!! Så nu får ni se upp på vägarna för jag kanske dyker upp ;p mohaha



LajsA has kört the fetVolvo!!


// LajsA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0