Onsdagsäventyr!

Tjena!

Idag så har det gått rätt bra, det har varit vissa stunder då allt har känts blää men med bra folk runt omkring sig så känns det mycket bättre :)
En kul grej som hända var att jag och Sara drog till biblioteket
(det kanske inte låter så kul... men skenet kan bedra....
för vi hade väldans kul) x)
Så här kommer några bilder från dagens "bibliotek äventyr" xp


En del av vägen till bibloteket.. så fint med höst löv ^^,



Sara ville ha uppmärksamhet :p


Sara hittar ett träd....


Jag hittade också ett träd....


"hösten är här" tänker Sara :p


Sen blev hon en struts och gömde huvudet xp


Jag tittar fram bakom en sten... mohaha


Sara trotsar lagen och går rakt ut i vägen... så busigt


Jag hittar en stolpe å blev lite smått galen... hehe xp


Sara ska föreställa en känd bloggare som inte gillar att bli fotad.... xD


det gjorde även jag xp "talk to the hand typ asså"


tittut ^^,


Vi hittade en snöfläck x) Sara tänker nog.. "undra hur jag hamna här"


Snöfläck...


Sawah! mohaha


Me myself and I... hehe (så bitchig man kan se ut :S )


Framme på bibloteket.... bilden säger mer än ord (Sara gillar böcker) xp


Jag tog kort när jag kikade fram... jag ser ut som en anka... å så råkade det vara en svan brevid
(det tänkte jag inte på innan.. tanken var ju inte att jag skulle se ut som en anka)


Detta var alltså det som hände idag (en dela av det i alla fall)

ps. urkäkta men jag är inte så bra på att stava (ibland) så bli inte förvånade om typ bibliotek är felstavat xp

// LajsA ♥

Kommentarer
Postat av: Sawah

hahaha snygga bilder! även att jag kysser en baudelairebok ;D biblioteket är vårt nya chillplace! ;)

2009-10-07 @ 20:13:29
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0