Vind.

Vind

Det blåser en vind mot min kind
Tårar rinner
för en saknad som alldrig försvinner.
Jag önskar att verkligheten inte var sann
för tomheten blev så stor när du försvann.
Det måste finnas något mer
än allt som vi ser.
Det blåser en vind
mot min kind.
Jag tänker att vinden måste vara du.

Dikten har jag skrivit till minne av min kära morfar som inte längre finns kvar här hos oss. Idag var det begravning, en tung dag med många tårar men det var samtidigt en fin dag att minnas. Han finns inte kvar som människa men jag är säker på att han är ett med naturen och själen den finns där ute någonstans.
Livet är inte bara alla dagar man har det är också alla minnen man har och det är dom jag tänker på nu.
Alla minnnen som jag har av morfar. Du kommer alltid leva vidare i våra hjärtan.

Vila i frid Morfar
vi älskar dig ♥





Här vilar du nu ♥


Utsikten från gravplatsen.


Jag kommer alltid minnas dig
Jag älskar dig Morfar ♥


// LajsA ♥


Kommentarer
Postat av: Sawah

Åh usch... jag började gråta när jag läste det här... jättefin dikt lisa!!! kom att tänka på min farfar :/

<33

2009-10-09 @ 17:02:11
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: Per Qvarngård

Världens bästa morfar <3<3<3

2009-10-09 @ 17:16:50
Postat av: Katarina

:(

2009-10-09 @ 23:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0