FN-tema och huvudvärk.

Tjena Tjena :)

Jag har ont i huvudet just nu inte så roligt... har haft det till och från hela eftermiddagen :(

Idag så hade vi FN-dag på skolan, för att typ "fira" den (som egentligen är på lördag)
så hade vi tema dag och inga vanliga lektioner. Istället så gick vi runt på olika stationer och gjorde olika saker, ex, skrev en låt om fred och bara för att Sara gillar oboy så handlade låten om att oboy ska skapa fred...
lite flumm jag vet men det var kul :p Sen dagsade vi olika danser från olika länder, det var väll rätt kul och sen så råkade jag riva upp ett litet sår jag hade på armen så det börja blöda... höhö ibland är man smart xp

Får se om det blir nån kvällsprommis idag, om jag orkar det.

Allt för nu!


// LajsA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0